יום שבת, 4 ביוני 2011

סיקור "זרוק את העוף"

"Drop the Chicken" הוא משחק חדש שעלה לאפסטור לפני כמה ימים וכבר הפך לשובר קופות בעשירייה הפותחת של מצעד ההורדות הטוב ביותר.המשחק מזכיר מאוד את המשחק "חתוך את החבל" או בשמו הלועזי CUT THE RUP.



המטרה במשחק : להביא את האפרוח הצהוב אל הקן, מומלץ לקחת כמה שיותר גוזלים איתך. עושים זאת ע"י הצבת הדברים הנתונים בסדר טוב, כך שהציפור תיפול בדיוק לקן.





איך משחקים בכל שלב יש לכם כמה דברים, כגון: טרמפולינות כאלה בזוויות שונות, קורות עץ, קפיצים וכו'. אתם צריכים לסדר את הדברים שנתנו בשלב כך שברגע שתלחצו על הידית מימין, הרצפה עליה עומדת התרנגולת תפתח והיא תקפוץ, תיפול, תשוגר ותעוף בעזרת הדברים ששמתם, ותנחת הישר בקן. בסוף כל שלב יש שלב בונוס, שהוא כיפי במיוחד.

דברים שאפשר לסדר: כמו גומי שמתוח בין שתי מסמרים – ברגע שהתרנגולת תפגע בזה היא תקפוץ למקום שאליו הגומי מכוון. קורת עץ – שהתרנגולת תפגע בזה, זה יעצור את התנופה שלה והיא תיפול. למשל הקפצתם את התרנגולת על גומי נטוי, אם תשים את העץ בזווית הקפיצה של התרנגולת, היא תפגע בו ותיפול ישר למטה, במקום לצד.





פצצה – הורגת אותך. אסור לפגוע בה.





קפיץ – מקפיץ אותך גבוה.





מאוורר- מעיף אותך לצד שאליו הוא מופנה.





בלון – עף ויכול לשמש לכל מיני דברים.





מסורים – אסור לגעת בהם, הם פוסלים אותך.





מסועים – ברגע שהתרגולת נוחתת עליו, הוא מסיע אותה לאחד הצדדים, עד שתיפול ממנו.

גראפיקה + סאונד גראפיקה מעולה ואף משעשעת, הרבה מעל הציפיות כשחושבים על משחק כזה פשוט. אני אישית אהבתי, והם סידרו את בשלבים והעולמות בדרך טובה מאוד. 9/10 הסאונד הוא כמו שציפיתי, אך כשמשחקים הרבה זמן על ווליום גבוה – הדבר שאתה רק רוצה זה להשתיק. היא נעימה כשמשחקים לא הרבה זמן ועל ווליום של בערך 3-5. אך שומעים בצלילות, ורואים שזה די מושקע.





7/10 משחקיות ממשק המשחק מאוד נוח, אין שם באגים ובעיות, וקל מאוד לשלוט במשחק. כמו ב CTR, גם פה מאוד קל לשחק.

10/10 אתגור המשתמש משחק מאוד מאתגר, דורש המון מחשבה. מומלץ לאלו שלא מוותרים. תוכלו לנסות להגיע לפתרון של שלב מסוים במשך הרבה זמן, כך שלעצלנים שבינינו זה ישעמם מהר- אך לעיקשים זה יהיה כיף מאוד.





9/10 יתרונות – משחק נוח, כיפי, קליל, ולא כזה שנמאס אחרי חמש דקות. חסרונות – לפעמים יכול להיות מייאש להתקע בשלב, אבל מזל שהמציאו את כפתור ה Skip Level! לסיכום משחק מומלץ. מי שאוהב את Cut The Rope יתמכר גם למשחק הזה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה