יום שבת, 4 ביוני 2011

סיקור FLIXTER

כמישהו שחובב קולנוע, ומשתדל ללכת כל שבוע לסרט אחד לפחות, קורה לפעמים שמישהו מתקשר אליי ושואל אם אני רוצה ללכת לסרט X היום, עוד כמה דקות. ולפעמים אני לא יודע מה זה סרט X ובשביל זה Movies קיים. התוכנה של Flixter היא כמו סיפריית סרטים שמתעדכנת כל יום. התוכנה לא רק מראה איזה סרטים יצאו בזמן הקרוב, אלה איזה סרטים יצאו בשמונה חודשים הקרובים, איזה סרטי דיוידי חדשים יוצאים בקרוב ואם אתם גרים בארה"ב או קנדה, אפשר גם לקנות כרטיסים לסרטים אונליין.











סך הכל, התוכנה מצויינת, כוללת טריילרים לסרטים החדשים, מפריד בין הסרטים שיוצאים השבוע, עשרת שוברי הקופות (מתעדכן כל יום), סיקור קצר, פרטים על הסרט, ועוד הרבה פרטים. כמובן שכישראלי שגר בברזיל אני לא יכול להתשתמש בשרות של קניית כרטיסים אבל כמה חברים שלי מארה"ב אמרו שזה עובד מצויין ושזה מאוד שימושי ושאפשר לקנות כרטיסים על המקום דרך האייפון וזה מיד יעבור לבית קולנוע שבו הם קנו את הכרטיס. בנוסף, מאוד קלה לשימוש, מסודרת, יש לה לא מעט אופציות אבל היא מאוד פשוטה. אני ממליץ את התוכנה למי שבאמת אוהב סרטים ובודק מי הבמאי, שחקנים וכו'.



התוכנה נמצאת באייטיונס סטור ברוב העולם, בחינם, וכרגע הגירסא ההכי עדכנית היא 1.5.1, שוקלת בקושי 0.3MB.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה