יום שבת, 4 ביוני 2011

סיקור eBuddy XMS שליחת הודעות טקסט בחינם

השבוע הושקה (עוד) אפליקציה חדשה לשליחת הודעות טקסט בחינם בשם eBuddy XMS. זה לא רשמי אבל נראה שאפליקציה זו היא מתחרה ראויה ל- WhatsApp שהיא בתשלום!

אפליקציה זו זהה בפעולות שניתן לעשות בה למתחרה שלה והחסרון היחיד שלה נכון לעכשיו הוא, שמספר החברים שלנו שיש להם את האפליקציה הוא נמוך ואולי אפסי בשוואה לכך שכמעט לרובנו יש את WhatsApp. אני מאמין שאם ניתן לאפליקציה הזו קצת זמן אז כמעט רוב החברים שלנו יורידו אותה ונוכל לשלוח הודעות טקסט אליהם דרכה.





דעתי האישית כרגע היא שהיתרון הגדול שלה על המתחרה הוא שהיא בחינם! אבל כאן נכנסת גם השאלה מה ההבדל בינה לבין האפליקציה החינמית TextMe?

אחרי השוואה קטנה שלי לאפליקציה הזו מול Textme נראה שההבדלים הם:

ב- Textme יש אפשרות לשלוח גם את המיקום שלך בהודעה במידה ותרצה להדריך מישהו איך להגיע אליך.

ויותר חשוב מכך, ניתן להפעיל אופציה של הצפנת ההודעות הנשלחות, דבר שאין ב- Textme החינמית וגם ב- WhatsApp ולפי דעתי זה יצתרון חשוב וגדול על האחרים.

לאחר ההתקנה של האפליקציה, נדרשת הרשמה קצרה ולאחר מכן תוכלו להנות משליחת הודעות טקסט או מולטימדיה (תמונות) בחינם. במידה ותרצו להזמין חברים תוכלו לעשות זאת באחת מהדרכים הבאות:

• התחברות לחשבון הפייסבוק שלכם.

• הזמנה באימייל.

• הזמנה לפני מספר ה- Pin שהוא ייחודי רק לכם.

• שיתוף בפייסבוק או טוויטר.

יתרון נוסף שיש לאפליקציה זו על המתחרה WhatsApp הוא שכאשר מתקבלת הודעה חדשה, בלחיצה עליה נגיע ישירות למי ששלח את ההודעה,

בניגוד ל- WhatsApp, בקבלת הודעה ולחיצה על הצגת ההודעה האפליקציה נפתחת ישירות על המצב האחרון שבו היינו, דבר שלפעמים מוביל למצבים מביכים קצת שנגיב בטעות למישהו אחר…

האפליקציה זמינה כרגע למכשירים בעללי מערכת הפעלה של אפל iOS או אנדרואיד ובהמשך תהיה זמינה גם לבעלי בלאקברי.

נכון לכתיבת פוסט זה שפת ממשק האפליקציה היא באנגלית, אך לאחר שיחה שלי באימייל עם Oleksandra Grudska, Community Manager מסתבר שבעידכון גירסה הקרוב שיהיה לאפליקציה תתווסף גם שפת הקודש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה