יום שבת, 4 ביוני 2011

סיקור iFitness

למי שאוהב להתאמן במכון כושר אבל לא בהכרך יכול להרשות לעצמו מאמן, iFitness זו אפליקציה שלא רק מחליפה את המאמן, אלא גם עוזרת לכם לעקוב אחריי ההתפתחויות הפיזיות שלכם. iFitness זו תוכנה מאוד פשוטה לשימוש בעלת כמה מסכים:iFitness home, Exercies, My Work out, Routines and Logs.



Exercises: כל מיני תרגילים שונים שאפשר לעשות. התרגילים מחולקים לאזורים בגוף ובנוסף להסבר של איך לבצע את התרגיל ישנם תמונות (כמו בכל מכשיר כושר).



My Workout: ניתן ליצור סריה של תרגילים ואז במקום להדפיס כל פעם את הסריה או להביא אותה מהבית או משהו כזה זה נמצא על הפאלפון



Routine: כל מיני סריות שהתוכנה יוצרת בשביל כל מיני סוגי אימונים כמו אימון כללי למתחילים, אימון כללי מתקדם, אימון חזה, אימון ידיים וכו'.



Logs: למי שאוהב לראות את ההשתפרות שלו ולתעד כל אימון, הלוג לא רק מאפשר לשמור את התרגילים שעשיתם אלא גם יוצר גראפים ככל שיש יותר מידע, ומראה קצב השתפרות וכו'.



באייטיונס סטור האפליקציה מדורגת 4.5 כוכבים (מתוך 5) ורוב האנשים שכתבו סקירות טוענים שהתוכנה שווה את המחיר. יש כמה שלא אהבו גירסאות קודמות של אפליקציה אבל אחריי כמה עידכונים היה אפשר לראות שיפור ענק בביצוע של התוכנה, מהירות הטעינה וכו'. סך הכל התוכנה מאוד מומלצת! בארה"ב האפליקציה עולה 1.99$ והיא של חברה בשם Medical Productions. אני קניתי את האפליקציה הזו עוד כשהיא רק יצאה בשביל לעשות סיקור, וכמו שאמרתי ניתן לראות שיפור ענק בביצועים שלה, מה שגרם לי להתחיל להשתמש בתוכנה כנעט כל יום. האפליקציה מאוד מומלצת ובהחלט עוזרת לשמור על קצב אימונים טוב, ובצורה כלשהיא נותן מוטיבציה לראות את ההתקדמות שלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה